snow

Monday, August 18, 2014

Setelah Sekian Lama Tak Update Blog

Salam....sudah begitu lama aku menyepi..dari update blog ni... hurmmm tah ape sebab nya..even hari2 mengadap laptop aku tak rasa nak update blog ...maybe kurang minat kot...tp bila tgk blog2 orang lain...akhirnya pintu hati ni terbuka untuk rajin mengupdate blog hik hik hik... 3 tahun lebih dah aku kahwen... mcm2 liku kehidupan ...suka duka sepanjang menjadi seorang isteri dan seorang mama.... Bila dah kahwin ni biasala..mcm2 kita kena tempoh... kadang happy kadang masam muka..ape pun perkahwinan itu satu yang sungguh indah dalam hidup ku,...alhamdulillah selama 3 tahun lebih ni belom pernah aku perang besar ngan suami hik hik hik.. masam2 muka...gaduh2 manja tu ade la ..uollss pun mesti ade kan .. :) Rabu lepas aku pi langkawi... nak kata best sangat tu tak la juga... coZ honeymoon 3 tahun lepas dah pegi... any wayy hari ni aku nak update mcm2 kisah yang selama ni aku tak update hik hikk...selamat menjelajah

No comments:

Post a Comment