snow

Monday, August 18, 2014

My Lovely Hubby Besday

Kali ni nak update pasal besday my hubby hari tu....kali ni memandangkan sama2 kerja...sama2 bz..tak sempat nak luang kan masa bersama untuk celebrate besday kat luar... pk punya pk ...aku pun plan nak buat besday en.hubby kat umah jer..hope dia suka...semuanya masak sendiri...moh kita tgkk hehehe..
Ni gambar hadiah yang aku bg kat dia...kecik je kotak nya 
Beef Steak Blackpaper tu... hahaha hentam sajalah.. :)

ni air ice lemon tea je.. haha jadi la..sebab aku suka boleh letak hirisan lemon tu .. :P
Ni plak pencuci mulut.... dalam ni ade yogurt, kiwi, 
strawbery nyum nyumm sedap woo.. ceh perasan plak hahah
Mushroom soup....
cewahh....siap lilin2 ngan bunga lagi..melampau...padahal kat rumah je pon hik hik

Kek ni aku tak buat la..aku beli...actualy bahagian yang ade kiwi tu sebenarnya kek tu dah rosak..kena kotak dia masa aku bawa balik..mula2 frust sangat mcm nak menangis ..sebab aku cakap kat hubby tak de kek tahun ni...dia pun ok ja...aku nak suprise dia sebenarnya ..sekali kek tu jadi comot...masa ngah prepair desert aku terpk untuk letak kiwi je untuk tutup rosak kek tu..so far ok la jugak kan hahahaha bukan dia tau pun :D
ni la my lovely hubby kena paksa snap gambar sebelum makan hik hik 
seronok bila tgk dia pun suka :)
fuhhhhh kek kecik..sekali tiup dah padam hahaha
potong jangan tak potong
sempat juga guna timer snap gambar kami berdua...i love u so much sayang..
semoga panjang umo dan dimurahkan rezeki yang melimpah ruah untuk kita sekeluarga 

ha ni je la yang dpat aku sediakan sempena hari jadi yang tersayang... actualy daging tu cam keras skit hahahaha..tp lantak la..habis je aku tgk dia makan... trus jd candlelight dinner... hik hik..yang best nye..si aidil plak mcm bg chan je kat mama ngan abah nak romantik2...dia tdo awal plak malam ni.. hahaha terbaik la aidil... Tahun ni aku bg hadiah Jam tangan je kat en.,hubby ..harap dia suka.. love u sayang..

No comments:

Post a Comment