snow

Sunday, June 19, 2011

Majlis Pertunangan kami

Majlis pertunangan aku di hias oleh mak andam import khas dari perut mak aku sendiri..hahaha kakak je tolong makeup..jimat kos..lagipun kakak aku yang sorang ni mmg minat sangat bab2 makeup ni..teringat zaman sekolah2 dlu..dia beria makeup kami smua pakai kaler pensil jer..habis muka kitaorang cik jah oiiii


Dah siap bakal tunang orang ni hihihi

Cincin pertunangan 


Salam bakal ibu mertua ku hehe


Adat orang kita..bila bertunang akan disuapkan sedikit gula.. 



Ha ini tunang kesayangan ku...Muhammad Amin. Kawan sejak kecil sapa sangka kita jadi tunang ..
ramai kawan2 yang tak percaya.Ade yg buat tomahan lagi..sabar je la... alhamdulillah kami selamat juga bertunang walaupun banyak yang cube menggangu.

Detik yang indah dalam hidup bila semua hantaran dari pihak aku semua nya aku buat sendiri..semangat tu..walaupun dari dlu aku ni mmg jenis takde seni punya orang...bekas2 kaca tu semua aku tempah..ni la jadi nya bila rajin meng google...ape saja yang nampak chantek kat google semua nak buat...hehehe

Ni plak hantara dari pihak en.tunang ... merah2 semuanya :)


Penuh katil hantaran....ni gara2 banyak kawan-kawan baik hati bagi sorang skit.
alhamdulillah..tak lupa mak teh aku pun banyak kasi hantaran :) 


bergambar bersama adik beradik kesayangan ku.....

4 dara pingitan....opsss dara ke?? 2 tu dah kawen hokeyy..hehehe



No comments:

Post a Comment